16 de febrer 2022

20/02/2022

NO SÉ MASSA COM COMENÇAR AQUEST DIARI…

💬Es suposa que és un lloc per recordar-ho tot, i a mi em passen moltes coses… Crec que la meva història val la pena explicar-la… Si, es tracta d’un lloc per mi, el meu espai, dels meus records, de les meves angoixes i alegries, dels meus dubtes i incerteses, dels meus amics i enemics…

Potser començo aquest diari i en dos dies el deixo estar? Ja veurem…. però potser que comenci per presentar-me

Em dic AROA, tinc 15 anys,  vaig a l’Institut Mercè Rodoreda de Sant Aniol de Llobregat i faig 3r d’ESO. Tinc un germà més petit i els meus pares estan separats. Aquesta setmana com que em toca amb la meva mare, gaudeixo d’habitació pròpia, tinc una taula per estudiar i visc al mig del poble. Quan estic amb el meu pare, comparteixo l’habitació amb el meu germà, ja que el meu pare està vivint en un  petit pis de lloguer provisional,  mentre li acaben les obres del pis on definitivament anirà a viure. 


El meu institut està en la part alta del poble, una mica lluny de casa la meva mare i per això hi vaig amb el patinet. El meu germà té de 10 anys i encara va a l’escola de primària que està al mig del poble.

M’agrada anar a l’institut però, el que més m’agrada és jugar a futbol . Jugo a l’equip del Sant Aniol (Sani, li diem) i jugo de centrecampista. Vaig començar a jugar quan tenia 8 anys i al principi no érem suficients noies per poder fer un equip i apuntar-nos a cap campionat. Ara, s’ha posat de moda i cada vegada hi ha més noies que juguen a futbol. Ja som més de 20 i ja podem jugar a la lliga comarcal. Però això ja us ho explicaré un altre dia….

A l’Institut tinc amics i amigues com la Clara i l’Izan que hem anat junts al cole des de petits i són els
meus millors amics. També n’he conegut de nous com la Marta, el Xavi o el Biel. Però a la meva classe només coincideixo amb la Clara des d’aquest curs, ja que abans no havíem coincidit mai en la mateixa classe. Anem i tornem cada dia juntes perquè ella també va amb patinet i viu a prop de casa meva. Sovint dormo a casa seva i també juga a futbol com jo. Les nostres mares abans eren molt amigues, però des de que els meus pares es van separar ja no es veuen tan sovint.


A la Clara li explico tot i només ens separem 15 dies a l’estiu quan jo vaig al poble dels meus avis amb el meu pare. A més de jugar a futbol, també ens agrada fer tik-tok, anar al bar de la Rambla i a vegades passem la tarda al poliesportiu del poble.

😕Però ara tinc un problema amb la Clara que m’angoixa….

Ep! t’ho explico demà ja que m’està avisant el pesat del meu germà que he de baixar a parar taula i sopar

Adéu!  💜

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Som l'Aroa i la Mònica, ja tenim ganes de que ensexpliquis que et passa amb la Clara.

Unknown ha dit...

Sóc la Natalia i tinc 13 anys, m'ha agradat la teva historia personal perquè expliques com et sents i que li passa a la teva vida. Tinc moltes ganes de saber que passa amb la Clara.

Irene ha dit...

Hola, sóc la Irene i m'ha agradat molt la teva historia i espero que no triguis molt en publicar la segona part explicant que passa amb la Clara. Anims per continuar amb el teu diari.

Unknown ha dit...

Hola sóc el Marc, tinc 13 anys i vaig a l'institut Miquel Martí i Pol a Cornellà. M'agrada molt la teva historia. També m'agradaria saber el tema amb la Clara i que va passar. M'agradaria que continuis fent el diari.

Anònim ha dit...

Hola,sóc el Javier i m'ha agradat molt la teva historia i tinc moltes ganes de saber la segona part explicant que passa amb la Clara. ANIMS

Unknown ha dit...

Hola, sóc el Jose i m'ha sorprès molt la teva historia. Volem la segona part de la història.Endavant Aroa.

Unknown ha dit...

Hola, a mi també m'ha passat el mateix amb un amic. Vaig parlar amb el profe li va recodar les normes i les tasques durant els projectes. Ja sé que no vols pedre la Clara.

Unknown ha dit...

Hola soc la Gemma, m'agrada la teva història i com ho expliques. Espero amb ganes que ha passat amb la Clara i ànims per continuar amb el teu diari.

Unknown ha dit...

Hola Aroa, sóc la Júlia i estudio 1 d’eso a l’institut Marianao. M'ha agradat molt la teva historia i espero llegir més el teu blog perquè ha sigut molt interesant.

Anònim ha dit...

hola soc la Carla i vaig a 1r ESO del institut Marianao, m´agrada molt la teva història!!!