07 de juny 2022

No m' agraden les meves cames



Acabo d’arribar a casa després d’intentar anar de compres amb la meva mare. Volia comprar-me uns pantalons curts i uns tops d’estiu com porten totes les meves amigues. De fet havia vist les fotos de Sofia Surfers a l’insta i volia uns pantalons rosa que són tendència aquest any (segons ella) però després de provar-me’ls he tornat a casa amb les mans buides. Quan m’he vist al mirall del vestidor, amb les meves cames de futbolista m’he recordat del que em va passar a principi de l’hivern amb una foto que vaig pujar a l’insta. 
T’explico:

Al principi de la tardor, vàrem agafar el patinet la Clara i jo i vam anar a dalt del mirador del poble a

fer-nos fotos amb la posta de sol. Jo portava uns leggings i una sudadera i de les fotos que ens vam fer, en vaig pujar una a l’instagram perquè em va agradar com va quedar i volia compartir-la amb els meus amics i amigues. A la nit tenia ja uns quants likes 👍, però per sorpresa meva hi va haver gent que em va fer comentaris sobre les meves cames i el meu cul. En concret em deien que amb aquell cos no m’hauria de posar aquesta roba, i menys fer-me fotos i penjar-les a l’instagram. Els seus comentaris em van fer mal, però el cert és que vaig mirar la foto i vaig pensar que potser tenien raó… Tinc unes cames grosses i fornides de jugar a futbol, hauria de fer dieta? no sé com he arribat a pensar que podria ser com aquestes influencers?

Per tal d’amagar les meves cames, m’he passat tot l’hivern portant pantalons amples i sudaderas, però ha arribat l’estiu i fa calor però, després de veure’m al mirall, crec que aquest estiu suaré de valent i continuaré amb pantalons llargs.

A més a més, la setmana vinent anem amb l’Institut a Illa Fantasia i jo crec que passo… no vull que em vegin amb banyador!!! 

He parlat amb la Clara i hem quedat que cap de les dues anirà a Illa Fantasia amb la classe, però no sabem què dir a casa. Segur que la meva mare m’insistirà perquè hi vagi però jo no hi vull anar i menys que em facin fotos!!! 

Com ho faig??? Què faig?

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Aroa, has de seguir cap endavant i no facis cas als altres, i presta atenció a tu mateixa i als teus amics. I ves amb compte de disfrutar del dia, perquè només és una vegada que aniràs amb la teva classe i llavors estigues al costat dels teus amics i no facis cas als altres, perquè tens unes cames fortes, això vol dir que tu ets forta tant per fora com per dins.
Has de pensar que aquestes cames que no t'agraden, t'ajuden a caminar, a jugar a futbol i a anar a illa fantasia. Estic segura que tens un cos molt bonic, ànims!!!!

Jierui ha dit...

Hola Aroa, la meva recomanació és que no facis cas del que diu la gent, ja que ells no et coneixen molt, tampoc els facis cas ja que només volen fer-te mal. Cada persona és diferent i ha de ser tal com és i no ser com tots volen que sigui o com els altres són.
Tinc una amiga que li ha passat un cas semblant com tu, que tenia com tu tens ara una autoestima baixa per culpa del que diuen els altres, jo li he ajudat a sortir d'aquest problema parlant-li de que no hauria de fer cas a la gent i que s'accepti tal com és, cosa que finalment va fer, es va sentir molt bé estant amb els amics i passant-lo bé sense escoltar a la gent.
I a la pregunta de 'hauria de fer dieta?' jo et dic que no fa falta ja que t'has d'acceptar com ets, aliena a totes les critiques de la gent. Sé forta i no escoltis les crítiques de la gent i demostra que ets una valenta noia.

Unknown ha dit...

Hola Aroa, sóc l'Alejandro i sobre el que has escrit voldría dir-te que ignoris els comentaris o crítiques que et facin sobre les teves cames i puguis seguir vivint la vida normal amb les teves amigues i et posis la roba i facis el que et vingui de gust.
D'altra banda, també voldría afegir que sobre la sortida a l'Illa Fantasia amb l'institut, jo de tú aniría per pasar-m'ho bé i no t'has de fixar tant en les coses dolentes que et diuen sobre les teves cames, perquè cadascú és tal com és i sigues feliç tal i com ets i no facis cas a la resta.
Respecte a l'illa Fantasia, penso que hauríes d'explicar la veritat a la teva mare per així la teva mare poder parlar amb els professors i ells poder parlar amb els teus companys perquè siguin més sensibles amb el tema.

Aloma ha dit...

Hola Aroa , et diria que no facis cas a la gent. Tu ets una persona molt valenta, la teva millor amiga ( Clara) et pot ajudar amb el teu problema.
A una amiga meva li va passar una cosa semblant i jo li vaig ajudar i ara està tot bé.

Júlia Muniz ha dit...

Hola Aroa,

Soc la Júlia i volia dir-te que no has de tenir inseguretat amb les teves cames perquè totes les cames del món són molt boniques i sobre els comentaris negatius no has de sentir-te malament perquè els famosos també els tenen.

Aroa! Gaudeix de l vida no has de sentir-te malament per les teves cames, ves a la Illa Fantasia i gaudeix molt!

T’estimem moltíssim.